اخبار سحرخیز

سحرخیز، سرزمین بهترین‌ها

12 مهر 1402
1347
مقدمه:

سحرخیز نامی آشنا و معتبر در حوزه تولید و توزیع مواد غذایی درجه یک  است. سحرخیز در طی سالها همواره تلاش کرده است تا محصولات مواد غذایی را با بالاترین کیفیت و مطابق استانداردهای جهانی تولید و به بازار عرضه کند.

سحرخیز، سرزمین بهترین‌ها

مفتخریم که عنوان کنیم سحرخیز در این چندین و چند سال فعالیت در حوزه مواد غذایی موفق شده است تا کالاهایی از قبیل زعفران، نبات، ادویه‌جات، انواع چای و دمنوش، انواع شربت و عرقیجات و ... را با استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه همراه با طعمی اصیل و مطابق با ذائقه ایرانی  به بازار عرضه کند. باید گفت که این محصولات به طور ناباورانه‌ای مورد استقبال مشتریان عزیز به خصوص در شهر مشهد و تهران قرار گرفته است. پس از استقبال گرم شما عزیزان، از فروشگاه‌های سحرخیز و رضایت کافی از کیفیت محصولات، بر آن شدیم تا شعب جدیدی در تهران، کرمان و بندرعباس افتتاح کنیم و کیفیت و طعم‌ خوش را در شهر تهران و سایر شهرها گسترش دهیم. سحرخیز، تا به امروز شعبه‌های مختلفی در سراسر کشور افتتاح کرده تا دسترسی هم میهنان عزیز به مواد غذایی سالم، درجه یک و باکیفیت راحت‌تر باشد. اکنون، سحرخیز با قدرت‌تر از همیشه به کار خود ادامه داده و دو شعبه جدید افتتاح کرده است. شعبه تجریش فروشگاه سحرخیز چندی پیش در منطقه 1 افتتاح گردیده است و ساکنان عزیز محله‌های ولنجک، زعفرانیه، قیطریه، نیاوران، الهیه و ... می‌توانند در صورت تمایل به خرید محصولات مختلف و متنوع سحرخیز، به این شعبه مراجعه کنند. دیگر شعبه جدید فروشگاه سحرخیز در تهران در منطقه 2 محله صادقیه (آریاشهر)  آغاز به کار کرده است و ساکنان این ناحیه و مناطق نزدیک به منطقه 2، مانند، محله مرزدران، پونک، شهران، آزادی و ... به سهولت به این شعبه مراجعه کرده و نسبت به خرید اقدام نمایند. شعبه دیگر فروشگاه سحرخیز در استان کرمان حوالی خیابان امام جمعه افتتاح شده است. ساکنین شهر بندرعباس نیز می‌توانند هنگام گذر از بلوار رسالت، سری به فروشگاه تازه تاسیس سحرخیز بزنند. 

آدرس شعبه تجریش: میدان تجریش، مجتمع ارگ، ورودی سعدآباد

آدرس شعبه صادقیه: فلکه دوم صادقیه، ضلع شمال شرقی، نرسیده به مرودشت.  

آدرس شعبه کرمان: خیابان امام جمعه، نبش چهارراه ویلا

آدرس شعبه بندر عباس: بلوار رسالت شمالی، کوچه کشاورز 3 

حضور شما عزیزان و بازدید از شعب تازه سحرخیز باعث دلگرمی، خرسندی و افزایش اعتبار ماست.

دریافت PDF
برچسب ها:
نظر خود را درباره این مطلب ثبت کنید

نوشتن یک نظر

درصورت عدم عضویت شما در سایت اطلاعات آی پی شما در سایت ذخیره می گردد
افزودن نظر

با ما تماس بگیرید

021-91094905

تماس با سحرخیز

مرکز تماس: 02191094905
فروشگاه تهران : پاسداران بین بوستان هفتم و هشتم جنب داروخانه شبانه روزی - 02191094905  داخلی 421 و 09102291988
کارخانه سحرخیز: خراسان رضوی-مشهد-بخش احمد آباد، روستای پیوه ژن،شهرک صنعتی بینالود ، کوچه فناوری 1 ، کوچه فناوری 2 ، پلاک 37 طبقه همکف - 05133561016

طراحی سایت و پشتیبانی: ایران سایت
  • بازگشت به بالا