اخبار سحرخیز

شب یلدا در کنار سحرخیز

30 آذر 1401
1385
مقدمه:

تا بوده، شب یلدا فرصتی برای ما ایرانی‌ها بوده تا دور هم جمع شیم و به بهانه تولد دوباره خورشید ، بعد از  شب‌های سرد و طولانی‌، بهم مهر و محبت هدیه بدیم. اما شاید امسال، گرونی‌ها برامون دل و دماغ دور هم جمع‌شدن و جشن‌گرفتن  رو نذاشته باشه. برای همین هم سحرخیز  تصمیم گرفته تا در چنین روزهایی، سهم کوچیکی از شادی روح خسته‌اتون رو  به عهده بگیره.......

شب یلدا در کنار سحرخیز

تا بوده، شب یلدا فرصتی برای ما ایرانی‌ها بوده تا دور هم جمع شیم و به بهانه تولد دوباره خورشید ، بعد از  شب‌های سرد و طولانی‌، بهم مهر و محبت هدیه بدیم. اما شاید امسال، گرونی‌ها برامون دل و دماغ دور هم جمع‌شدن و جشن‌گرفتن  رو نذاشته باشه. برای همین هم سحرخیز  تصمیم گرفته تا در چنین روزهایی، سهم کوچیکی از شادی روح خسته‌اتون رو  به عهده بگیره.



 

ما امسال سعی کردیم در باغ کتاب تهران، با کمک کافه سرزمین سحرخیز، کنار تک تک شما عزیزان باشیم.

شما با رفتن به اونجا، نشستن در کافه سرزمین سحرخیز و نوشیدن انواع نوشیدنی‌های جذاب و خوش مزه (و البته چشیدن طعم جادویی باقلوامون) یا خریدن محصولاتی که لازم دارین، یه تخفیف جذاب رو در خرید بعدی‌اتون   مهمون ما می‌شین و  موقع خرید تا ۲۵٪ از قیمت فاکتورتون کم میشه.

 

 



راستی اگه دوست دارین، می‌تونین کودکان دلبندتون رو هم به این کافه بیارین، تا با کشیدن نقاشی های زیبا و جذاب روی صورتشون (با رنگ‌ها و لوازم گریم ضدحساسیت)  خنده به لبشون بیاد و با این سنت ایرانی بیشتر آشنا بشن.

در ضمن فضای اشتراکی باغ کتاب، یه فضای دنج و خلاقانه با امکاناتی مثل اینترنت رایگان، میز و صندلی اختصاصی و کار کردن بدون مزاحمته که اگر روز یلدا بهش سربزنین حتما یه سورپرایز باحال از طرف ما توش پیدا می‌کنین.

برنامه یلدای ما، تا جمعه ادامه داره و ما اینجا، توی باغ کتاب، منتظر حضور گرم و پرمحبتتون هستیم. حتما بهمون سربزنین.


 

باغ کتاب، طبقه همکف، روبه‌روی سالن‌های سینما، کافه سرزمین سحرخیز










 

دریافت PDF
برچسب ها:
نظر خود را درباره این مطلب ثبت کنید

نوشتن یک نظر

درصورت عدم عضویت شما در سایت اطلاعات آی پی شما در سایت ذخیره می گردد
افزودن نظر

با ما تماس بگیرید

021-91094905

تماس با سحرخیز

مرکز تماس: 02191094905
فروشگاه تهران : پاسداران بین بوستان هفتم و هشتم جنب داروخانه شبانه روزی - 02191094905  داخلی 421 و 09102291988
کارخانه سحرخیز: خراسان رضوی-مشهد-بخش احمد آباد، روستای پیوه ژن،شهرک صنعتی بینالود ، کوچه فناوری 1 ، کوچه فناوری 2 ، پلاک 37 طبقه همکف - 05133561016

طراحی سایت و پشتیبانی: ایران سایت
  • بازگشت به بالا