دانستنی های سحرخیز

برای دانشجو بودن باید عاشق بود

16 آذر 1400
2098
مقدمه:

به بهانه‌ی روز دانشجو: دانشجویان به دلیل محدودیت امکانات و زمان و مسائل اقتصادی به تغذیه‌ی خود توجه زیادی ندارند. لیست غذاهای دانشجویی هم بسیار کم و محدود است اما ما برای شما چند وعده‌ی دلچسبی که باب طبع تمام سلایق باشه، و در عین حال هزینه‌ی زیادی هم نداره تدارک دیدیم.

برای دانشجو بودن باید عاشق بود

از سال ۱۳۳۲ در تقویم ایران، شانزدهم آذرماه هر سال "روز دانشجو" نام‌گذاری شده است. 
دانشجویان قلب تپنده‌ی هر کشوری هستند که طراوت و شادابی آنان و نگاه موشکافانه و امیدوارانه‌شان به آینده می‌تواند هر صنعتی را زیر و رو کند، هر نگاهی را وسعت ببخشد و هر انسانی را تحت‌الشعاع قرار دهد. به تعبیری دانشجویان مهم‌ترین قشر هر جامعه‌ای هستند که کنش‌های آنان می‌تواند امیدبخش، خلاقانه و پیش‌برنده باشد.
شرکت زعفران "سحرخیز" در سال در راستای اهداف همیشگی خود که برآوردن نیازهای مخاطبین و مشتریان، بالاتر بردن کیفیت و همچنین گسترش شیوه‌ی آکادمیک و مدرن تولیدات زراعی‌ست اقدام به برپایی "مرکز علمی کاربردی سحرخیز" و پذیرش دانشجو در رشته‌های مختلف کرده است. این اقدام باعث شد تا فاصله‌ی دانشجو از روند کار و تولید و اشتغال در رشته‌ی مربوطه کوتاه‌تر شود. تسهیلات و امکانات "مرکز علمی کاربردی سحرخیز" باعث شده تا دانشجویان در رشته‌های دلخواه خود به تحصیل و کار بپردازند.
تغذیه‌ی درست از مهم‌ترین نکاتی‌ست که دانشجویان باید به آن توجه داشته باشند اما مسائل مختلف مثل وضعیت اقتصادی و به‌خصوص کمبود زمان باعث می‌شود که غذاهای تکراری که سود و فایده‌ی مناسبی هم برای ذهن و بدن این قشر مهم ندارند در سفره‌شان جای بگیرد.
به مناسبت روز دانشجو، ما سعی کردیم تا سه غذای (به تعبیری) دانشجویی که هم زود آماده‌ی سِرو می‌شوند و هم از لحاظ اقتصادی به‌صرفه و مهم‌تر از همه برای فعالیت‌های ذهنی و بدنی دانشجویان در طول روز مفید و مناسب هستند را در سه روز متوالی برای شما آماده کنیم و به اشتراک بگذاریم. برای این منظور می‌توانید به قسمت "مجله سحرخیز" مراجعه کنید، تماشا کنید، طبخ کنید و لذت ببرید. اگر هم پیشنهادهای دیگه‌ای برای ادامه‌ی این روند داشتید با کمال میل پذیرای مهر شما هستیم.
و در انتها از صمیم قلب می‌گوییم: "روز دانشجو بر ره‌پویان دانش مبارک."

دریافت PDF
 

نظرات کاربران (1)

zeinab

fdsd

نظر خود را درباره این مطلب ثبت کنید

نوشتن یک نظر

درصورت عدم عضویت شما در سایت اطلاعات آی پی شما در سایت ذخیره می گردد
افزودن نظر

با ما تماس بگیرید

021-91094905

تماس با سحرخیز

مرکز تماس: 02191094905
فروشگاه تهران : پاسداران بین بوستان هفتم و هشتم جنب داروخانه شبانه روزی - 02191094905  داخلی 421 و 09102291988
کارخانه سحرخیز: خراسان رضوی-مشهد-بخش احمد آباد، روستای پیوه ژن،شهرک صنعتی بینالود ، کوچه فناوری 1 ، کوچه فناوری 2 ، پلاک 37 طبقه همکف - 05133561016

طراحی سایت و پشتیبانی: ایران سایت
  • بازگشت به بالا