اخبار سحرخیز

افتتاح مرکز فنی و حرفه‌ای سحرخیز

30 مرداد 1400
1583
مقدمه:

با حضور رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور مرکز آموزش فنی و حرفه ای گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز افتتاح شد.

افتتاح مرکز فنی و حرفه‌ای سحرخیز

فرهاد سحرخیز عضو هیئت مدیره گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز در این دیدار اظهارداشت: ما از ۴ کیلو هکتار برداشت زعفران می توانیم برداشت را توسعه زیادی بدهیم و این امر با همکاری همه بخش های اجتماع امکانپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بر این باوریم با هدفگذاری های بالاتر از این و با در نظر گرفتن مسیولیت اجتماعی خود به عنوان یک تولید کننده باسابقه باید با تمام جامعه ارتباط داشته باشیم.

 

عضو هیأت مدیره گروه کشاورزی صنعتی سحرخیز ادامه داد: افتتاح مرکز فنی و حرفه ای سحرخیز نیز در راستای افزایش مهارت تمام بخش های جامعه به ویژه کشاورزان با در نظر گرفتن اهداف بلند مدت گروه تأسیس شده است.

 

علی اوسط هاشمی، ر‌یيس سازمان فنی و حرفه ای کشور نیز گفت:  ما، شما و جهاد کشاورزی باید کار کنیم و یک نگاهی بیاندازیم به این موضوع که سحرخیز در آینده تکنولوژی فرآوری  را جایگزین بسته بندی کند و این گامی اساسی است.

 

وی افزود:حضور سازمان آموزش فنی و حرفه ای در این مرکز برای سازمان افتخار است چرا که شما برند هستید، نام و وزن دارید در جامعه و مردم شما را می شناسند و نام آشنا هستید.

 

هاشمی خاطرنشان کرد: زمانی که هاکوپیان آمد برای گرفتن مجوز آموزش الف، می‌گفتند در مجموعه شما کلی رفت و آمد کردم برای گرفتن مجوز ، به ایشان گفتم کمتر از یک هفته به شما مجوز می‌دهم چرا که وجود هاکوپیان برای من اعتبار بود اینکه هاکوپیان رسیده بود به مرحله ای از درک نسبت به ضرورت مهارت از طریق سازمان آموزش فنی و حرفه ای و تجربه اش را در راه اموزش قرار می‌داد ارزشمند بود و شما نیز همین نقش را ایفا کنید.

 

ریيس سازمان فنی و حرفه ای کشور بیان کرد: امیدوارم به روزی برسیم که مرکز اموزش سحر خیز نه صرفا برای شاغلین در این واحد تولیدی دانش بیاورد که آن دانش منتج به گسترش و توسعه مرکز شود و این دانش نتیجه خودش را نمایان کند که اگر الان شما از ۴۰۰ تن برداشت زعفران صحبت می کنید روزی برسیم به هزار تن برداشت و این دست یافتنی است.

دریافت PDF
برچسب ها:
 
نظر خود را درباره این مطلب ثبت کنید

نوشتن یک نظر

درصورت عدم عضویت شما در سایت اطلاعات آی پی شما در سایت ذخیره می گردد
افزودن نظر

با ما تماس بگیرید

021-91094905

تماس با سحرخیز

مرکز تماس: 02191094905
فروشگاه تهران : پاسداران بین بوستان هفتم و هشتم جنب داروخانه شبانه روزی - 02191094905  داخلی 421 و 09102291988
کارخانه سحرخیز: خراسان رضوی-مشهد-بخش احمد آباد، روستای پیوه ژن،شهرک صنعتی بینالود ، کوچه فناوری 1 ، کوچه فناوری 2 ، پلاک 37 طبقه همکف - 05133561016

طراحی سایت و پشتیبانی: ایران سایت
  • بازگشت به بالا